Wednesday 8 November 2017

Julian Wong Binære Alternativer


Den binære lab av Julian Wong er en FAKE Hvorfor holder vi ikke denne tråden spesifikk for Julian Wong og hvordan han svindler folk. Som medlem av sin gruppe kan jeg gi verdifull innsikt i hva som faktisk foregår. Han bruker en form for Martingale. Faktisk anbefaler han det og fremmer det i alle hans strategier. Det er ikke sant Martingale da det er umulig med turbo (kortsiktige) alternativer på Spotoptions meglerkontoer. Progresjonen er 5 gt 10 gt 25 gt 50 gt 100 gt 250 gt 500 Han anbefaler opp til omtrent (ikke veldig spesifikt) 6 Martingales for å sikre konsistente gevinster. Når han bruker Martingale (som nesten alltid er i live handel), går han i løpet av sine binære lab-webinars slik: 100 gt 250 gt 500 gt 1000 (2 raske handler) gt 2000 (4 raske handler) gt 4000 (8 handler). Det er så langt som jeg har sett ham gå, starter på 100. Jeg har sett at han mister mye penger (faktisk demo penger) handler som dette. Han bruker også stening, men han kutte på det etter at han mistet rundt 250k under ett webinar. Han gjorde 5k handler den dagen, opp til ca 40k (5k x 8) på ett valutapar. Nå er det en godbit for dere alle. Dette er et Julian Wong-sitat tatt direkte fra en av hans Ouroboros (Advanced Masterclass Group) salgsfremmende webinars tilbake i juni. Dette er en gruppe som vil koste deg 5000 for å bli med og du må signere en NDA (ikke-avslørende avtale). (Ja, saksøke meg LOL) Martigaling er veldig lett for nybegynnere, jeg mener så lenge du har en dyp konto. du kan mer eller mindre vinne inn som 6 eller 7 martingales, og det er en ganske enkel strategi, det er en slags risikabel, men ganske enkel strategi som de fleste kan gjøre. Grunnen til at jeg fortsatt lærer martingaling er fordi det er enkelt og noen ganger lar det deg ta flere oppføringer, og du trenger ikke å vente og leir ut for en veldig god snipe. (MERK: Ouroboros, aka Advanced Masterclass Group drives av det jeg liker å ringe til de 3 musketerne: Julian Wong (Singapore), David Nocitra (USA) og Yuri Anischenko (Ukraina). De har ikke et kontor, forretningsadresse, telefonnummer eller en e-postadresse, så derfor ikke kan kontaktes eller lokaliseres. Den eneste måten å snakke med dem er via en Facebook-side, eller hvis du er heldig, i en Skype-gruppe. Å sende penger til disse svindlere er som å sende penger til (cyber) spøkelser ) Julian Wongs quote ovenfor er forbløffende, men denne får førstepremie: Yuri Anischenko (fra samme salgsfremmende webinar som ovenfor): Vi har et nøyaktig pengehåndteringssystem som du bør følge hver dag, som burde få deg til litt over en million dollar i et år hvis du følger den nøyaktig og faktisk er flittig og disiplinert i pengestyringssystemet, bør det skje. Så der går du folk. Tusenvis avtale. Få 5000 medlemskap og gjør en enkel million dollar om året. Big Middle Finger, jeg bryr meg ikke om - du og din holdning til å fortelle meg hva jeg skal gjøre og hva jeg har savnet, korrigerer meg deg uhøflig lite stykke sht. Hvis du tok deg tid til å merke jeg påpekte gjennom mange videoer av disse gutta sammen med mange tråder på innsatsene av hvordan de opererer og vil fortsette å. Hvis du kan gjøre det bedre, vis meg, det er riktig du har ingen videoer eller innhold som faktisk hjelper folk, men du ser jeg gjør. Big Middle Finger Jeg bryr meg ikke om --gt U Tror du virkelig at du kan komme et sted i en diskusjon ved å forbanne og banne deg gjennom Er du foreslår at hvis noen snakker tull, bør de ikke bli korrigert Fordi du er moderator, kanskje du hevder å være ekspert på binær opsjonshandel, men du vil ikke legge ut om hvor mye penger du kan gjøre Youre hevder du kan gjøre mer enn svindlere ved å handle alene, så hvorfor ikke bevise det. Julian Wong tjener mye penger. Kanskje du er misunnelig av det Ja, han gjør det ved å svindle, men han gjør det likevel. Jeg har ikke sett noen av videoene dine. Hvorfor vil du anta at folk betaler så nøye med forumet ditt at de vil vite om noen videoer du hevder å ha gjort. Hvis du har videoer på Julian Wong, ville ikke denne tråden være et perfekt sted å introdusere dem (jeg lurer på hvor offensiv ditt neste tilbud vil være. En moderator som forbyr i eget forum er en klassiker som feiler) Hei:) (et smil gjør det hele til å føle mye bedre) Ditt virkelige problem Er at du er lat (eller bare opptatt med det overlevende virkelige livet). Du er ikke villig til å gjøre det harde arbeidet. Du forventer bare noen tilfeldig fremmed på nettet for å gi deg over løsningen til ALT (inkludert sunn fornuft). Livet virker bare ikke slik. Ingen kommer bare til å håndtere deg over noe. Legg deg alene, noe det tok eller gjorde - jeg vet egentlig ikke (ITS INTERNET) han år å perfeksjonere eller lære. Du questionscomments er alt annet enn nytt eller originalt. Hvis du virkelig ønsket å lære deg, kunne du faktisk ha brukt litt tid på å gå over dette forumet (HINT-Under USAs handelstid. Binaryoptionschat) Leter du etter gratis ting å komme videre i livet, er bare ikke bra. Jeez denne tråden ble gal. Ja, jeg får det du sier. I Storbritannia har vi ting som heter fobt. Faste odds-spillterminaler. Det største spinnet du kan ha på en gang er 100 på roulette. Det meste utbetales i ett spinn er 500, slik at din innsats på odds av 41 generelle dvs hvis ditt beste nummer kommer ut (som det aldri gjør) fra det jeg har sett slik at det vil gjøre maskinens odds langt mindre, de ser det som sprekk kokain i Storbritannia. Forsøker å forklare for noen hekta at oddsen ikke er nær der, er det som å fortelle en alkoholholdig drikk dårlig. Fotballkuponger er de samme der faste odds, så ett lag er sagt 13 de andre lagene 21 og tegningen er 52. Så oddsen er over. Men det kommer alt tilbake til folk som ønsker den store jackpotten. Det kommer aldri til å skje. Lotto billetter osv. Osv. I byen over et år folk hadde brukt 450 millioner på fiks odds terminaler. De prøvde å forby dem den typen penger ville hjelpe de hjemløse mødrene etc i dette området. Men selvfølgelig gjør regjeringen store parykker en drap, så hvorfor stoppe det. Etter å ha lest forumet. Jeg er en nybegynner. Og aldri betalt noen penger til noen. Så hvorfor er disse menneskene som deg å bli svindlet. Jeg tror at folkene som blir lurt, må se på egne dørsteg og spørre hva jeg gjør galt, jeg tror det kastet seg lat som noen sier. Hvorfor brukte du ikke google. hvorfor ikke gjøre noen lekser. hvorfor ikke gå på trådene og be om hjelp. Alt vi har er diagrammer og megler når du striper den bare. Alt du gjør, prøver å trene ut om markedene går opp eller ned. Ingenting annet. Så alle disse gutta selger noe med de fine videohusbåtene osv. Du må spørre hva de er opp til. Ikke hva noen som aldri har svindlet, er. Det ser ut til at folk kommer på her og skriker etter at de har blitt scammed og ikke før. Igjen veldig godt gjennomtenkt og sant. Jeg kan se hvorfor du ikke har blitt scammed fordi du bruker din BRAIN til å logisk tenke i stedet for EMOTIONAL ACT basert på ønsker som markedsførerne prøver å markedsføre. Jeg vil ha en tjeneste som vil koble til tjenester som John AnthonyMikes FacebookBOTS ect ect og vise live video av sin handel samt holde statistikk med Signal Rush som er en automatisk handel kopimaskin som vil gjøre sine SRE resultatene OFFENTLIG. Jeg kan bruke mange mennesker til å oppnå dette gjennom mange metoder lol, og siden deres tjenester er åpne for affiliatesubscription ect ect ect de kan ikke skjule fra den binære BabaDook Dook Dook LoL. Hei:) (et smil får det til å føles mye bedre) Ditt virkelige problem Er at du er lat (eller bare opptatt med det overlevende virkelige livet). Du er ikke villig til å gjøre det harde arbeidet. Du forventer bare noen tilfeldig fremmed på nettet for å gi deg over løsningen til ALT (inkludert sunn fornuft). Livet virker bare ikke slik. Ingen kommer bare til å håndtere deg over noe. Legg deg alene, noe det tok eller gjorde - jeg vet egentlig ikke (ITS INTERNET) han år å perfeksjonere eller lære. Du questionscomments er alt annet enn nytt eller originalt. Hvis du virkelig ønsket å lære deg, kunne du faktisk ha brukt litt tid på å gå over dette forumet (HINT-Under USAs handelstid. Binaryoptionschat) Leter du etter gratis ting å komme videre i livet, er bare ikke bra. Har du nettopp våknet ut av en dyp søvn og deretter bestemmer deg for å legge inn her Hvis noen er lat, er det som du ikke har plaget å lese tråden før du svarer. Jeg kom ikke hit for å lære noe. Jeg kom hit på invitasjon av en annen person for å gi mitt perspektiv på Julian Wong og hans handelsstrategier. Som det har gått på vei til høflighet av blowhard moderator ved hjelp av profane språk og gjør dette til en pissekonkurranse, vil jeg absolutt ikke kaste bort tiden min på dette forumet eller se etter noen lame videoer som moderatoren hevder å ha gjort. Du kommer ikke til å lære mye av tuller, er du. Det er langt bedre steder å finne anstendig informasjon om binær opsjonshandel. Ikke kast bort tiden din her. (LOL. Nå kan vi rive inn i Julian Wong, Michael Freeman og idioten som modererer dette forumet, alt på ett sted) Etter å ha lest forumet. Jeg er en nybegynner. Og aldri betalt noen penger til noen. Så hvorfor er disse menneskene som deg å bli svindlet. Jeg tror at folkene som blir lurt, må se på egne dørsteg og spørre hva jeg gjør galt, jeg tror det kastet seg lat som noen sier. Hvorfor brukte du ikke google. hvorfor ikke gjøre noen lekser. hvorfor ikke gå på trådene og be om hjelp. Alt vi har er diagrammer og megler når du striper den bare. Alt du gjør, prøver å trene ut om markedene går opp eller ned. Ingenting annet. Så alle disse gutta selger noe med de fine videohusbåtene osv. Du må spørre hva de er opp til. Ikke hva noen som aldri har svindlet, er. Det ser ut til at folk kommer på her og skriker etter at de har blitt scammed og ikke før. Du misforstår naturen til denne spesielle svindelen. dvs. Den binære lab av Julian Wong. Du betaler ikke Julian Wong noen penger. Du finansierer en megler med minst 250. Den finansierte megleren betaler deretter Julian Wong-provisjonen i en egen transaksjon. Jeg har aldri mistet en prosent av mine egne penger da jeg bare handlet en demo-konto, så pengene mine var alltid 100 trygge. Jeg valgte den sikreste megleren ut av utvalget tilgjengelig. Det var der jeg gjorde leksene mine, som du foreslår. Nå er 5000 Advanced MasterClass Group aka Ouroboros en annen affære, og jeg er ikke i den gruppen. Det er egentlig ikke en god ide å være fornærmende eller dårlige munnende folk som ble svindlet. Mange av disse menneskene har penger til å bruke og kan omdannes og utdannet. Moderatoren her burde vite bedre. Han hevder at han vil hjelpe folk, men fornærmer dem i stedet. Dens ganske åpenbare hes en premie moron. Etter min vurdering, dømme på diskurs her i bare en tråd, er det en større blowhard enn Michael Freeman, og det sier noe. Du høres veldig ut som MF for å være ærlig, inkludert den konstante manglende evne til å reflektere over andre innspill eller til og med forstå noe man sier til deg. Det er et sikkert tegn på en læringsforstyrrelse som han viser. Jeg bryr meg ikke om de fornærmelsene som flyr frem og tilbake som er greit. Jeg forventer ikke at alle liker meg. Når du ser bort fra hva som blir sagt eller prøver å male et bilde som er feil, så er du bare dum. Jeg vil påpeke dette igjen og igjen, du vil ignorere det faktum at jeg har hjulpet flere mennesker på flere måter da du igjen og igjen, og hvis du ikke ønsker å gi meg kreditt som er ok, men ikke slå mine videoer du kanfacedshitforbrainsmotherphuckingdouchebag. fordi de er veldig gode videoer og veldig lærerikt for folk som lærer å handle eller hvordan svindlere som MF Julian Greg Green Room på og på jobb. Du kaprer hva jeg sier igjen, og siden jeg er en blowhard moderator, vel jeg kan blåse blåse ditt hus ned du dumme grisende svin. Så hvis du ikke ønsker å bli utestengt, prøv å svare på det jeg sier i stedet for bare å fornærme meg uten å vite hva Fucken du snakker om. Se MF har en gjeng med lette å merke egenskaper i sin skriving som han liker å svare eller som jeg sier ikke svarer med fornærmelser og bruker flere en liners oppbrutt i setninger som en liste over fornærmelser om og om igjen så vel vil han ikke - svar på hver person direkte, akkurat som dette phucktard gjør. Så hvis du ikke er MF så har du begge sannsynligvis samme mor eller far er alt jeg sier. Buh Bye TINKERBELL. Jeg tror at skolen begynner, og de læringslekklassene du må registrere deg for, bør være din 1 prioritet i stedet for å argumentere med meg LoL. Foruten syntaxen ga du deg selv bort Mikey med BORED MODERATOR-kommentaren, så vel som gjentatte ting igjen og igjen som den vanvittige læringen deaktivert phucktard U R. Julian Wong Live Binær Alternativer Trade Webinar Eksempel 8211 650 på 10 minutter: Hei, I innlegget , Jeg skal snakke om 8220Julian Wong Live Trading8221. Dette er Julian Wong fra The Binary Lab som er det største handelssamfunnet på Facebook med 3000 virkelige handelsfolk. Here8217 er et utdrag fra yesterday8217s webinar med mine studenter av thebinarylab hvor jeg gjorde to strategier på to forskjellige kontoer. Den ene var en 25min reversering, og den andre var en serie på 60-årig scalping. Jeg utfører handel webinarer daglig med live QampA, for mine medlemmer av thebinarylab. Jeg laget denne videoen basert på de offentlige spørringene jeg får på The Binary Lab Facebook Page. 8220Julian Wong Live Trading8221 er virkelig et viktig tema for binære handelsfolk. Så jeg vil anbefale deg å se videoen min fra begynnelsen til slutten for å forstå fullt ut om emnet 8220Julian Wong Live8221 Jeg prøvde mitt beste for å forklare mine tanker i videoen om 8220Julian Wong Live Trading8221. Vær oppmerksom på at jeg handler i binære alternativer siden 2012, og jeg gir konsekvent fortjeneste fra Binær Options Trading. Ta mitt råd fra videoen 8220Julian Wong Live Trading8221 seriøst mens du handlet fordi jeg virkelig måtte tilbringe en god tid for å forstå det binære alternativmarkedet. Ok, nå snakker let8217s litt om min handelsgruppe. Den binære lab er en Facebook-gruppe der jeg gjør trading-økter som en ledende aktør. Som medlem kan du følge min handelsskjerm, og du kan handle også. I mellomtiden legger jeg alltid inn registrerte nettsider i gruppen slik at medlemmene mine kan se senere. Og den annen beste delen er, Du kan handle i din egen tidsramme når du vil. I tilfelle hvis du er fra en annen tidszone, er det ikke noe problem. Bare følg videoundervisningen, og du vil kunne handle i din foretrukne tid. Handelstid er ikke løst. Det avhenger av pressemeldingene med stor innvirkning. Men jeg legger alltid handelstiden før 1 dag i gruppen. Det er ikke obligatorisk å bli med på webinar. Når du lærer strategier, kan du handle individuelt når du vil. Etter å ha sett videoen 8220Julian Wong Live Trading8221, hvis du vil bli med i gruppen, trenger du bare å opprette en meglerkonto gjennom The Binary Lab og få gratis tilgang til VIP Secret-gruppen for livet. Ingen ekstra avgifter nødvendig for å bli med. Hvis du ikke liker å opprette en meglerkonto eller hvis du vil bruke din eksisterende megler, kan du bli med ved å betale engangsavgift. Vennligst sjekk siden, kjenne engasjementsavgiften en gang. Hvis du har spørsmål eller spørsmål, vennligst send en melding til vår offisielle facebook-side av The Binary Lab. Vennligst klikk her for å sende en melding. Klikk for å bli med i binærlab nå PostnavigasjonThe binærlab - 3500 medlemmer Den binære lab 8211 Kort beskrivelse om oss 8220Startte handel med julian for noen måneder siden. Jeg lærte mye fra våre handelssessioner. selv om jeg innrømmer at jeg fortsatt har mye å lære, å være med Binary Lab-gruppen med Julian Wong, er det beste som noen gang skjedde i min handel, takk for all din innsats for å lede oss ikke bare gjennom handel, men også gjennom livet mer power8221 Makoy Sentillas TBL-medlem Jeg er imponert over undervisningen i videoene og det faktum at jeg lærer fra en av de beste handelsmennene der ute. Takk, Julian Wong. Eddy Del Carmen TBL-medlem Hva du vil motta: Ved å være medlem av den binære lab, vil du få til8230 å være en del av en aktiv, livlig, hemmelig Facebook-gruppe Fellesskap av ekte, seriøse binære opsjonshandlere, forpliktet til å lykkes i binærvalgshandel . Se gjennom våre klart beskrevne instruksjoner og lær oss våre regler for binær lab trading og metoder. Last ned våre mest oppdaterte Metatrader 4 spesialtilpassede handelsmaler, inne i vårt FB-medlemsområde. Les og delta i handelsdiskusjoner i vår Binary Lab Skype Chat 8211 Våre medlemmer Live Skype Chat, og også stille spørsmål under våre Live Webinar-sesjoner. Delta i våre LIVE Trading Webinars, holdt 4-6 ganger ukentlig, ved hjelp av programmet Gotowebinar Live Video og lyd, på din PC, Mac eller mobil enhet (både Apple og Android støttet). Det er ikke alle som en bonus, du får også tilgang til våre nyere og tidligere webinarreferanser 8211 slik at du kan studere hvordan våre binære laboratoriehandelsmetoder blir brukt i sanntid, og også sammenligne dine handelsoppføringer mot min, tatt under webinar , og observere hvor du kan forbedre skriftlige og video-instruksjonsveiledninger på våre tidligere metoder 8211 Det er ingen tvil om at våre metoder har utviklet seg, men mange Binary Lab-studenter har også funnet stor komfort og suksesshandel noen av våre tidligere metoder, som var optimalisert for ulike handel varighet, for kort 30s, til lange 4h handler. Det er bare flere måter å handle for arsenalet ditt på de binære alternativmarkedene. Mer informasjon om tidligere handelsmetoder, instrukser og handelsserie-replay-indekser finner du i vårt medlemsarkivsarkiv, når du har blitt lagt til vårt online Facebook-gruppesamfunn. Gjelder for å være medlem av det binære laboratoriet nå Ofte stilte spørsmål: Hvis du er nybegynner og don8217t vet hvordan du starter og hvor du skal begynne, kan du lese FAQ8217s om The Binary Lab. Du finner svarene dine her. Jeg er nybegynner, kan jeg tjene penger Ja, det kan du. Det spiller ingen rolle om du er nybegynner eller ekspert. Jeg gjør en live økt. Du kan se min trading skjerm live og du kan handle med meg. Selv om du ikke har noen tidligere forex av binær handelsopplevelse. Hvis du følger instruksjonene mine som følger med i leksjonene, kan du handle uten å nøle. Jeg vet ikke hvor du skal begynne Klikk på Bli med i navigasjonsmenyene og følg instruksjonene. Det er nok. Min støtteperson vil hjelpe deg hvis du står overfor et problem. Hva er minimumsbeløpet for Start Trading og bli med 8220The Binary Lab8221 Minimumsbeløpet for å begynne å handle er rundt 250. Det avhenger av megleren. Men jeg anbefaler deg å starte fra minst 1000 som nybegynner. Se videoen om dette.

No comments:

Post a Comment